Hemma efter ännu en kväll i studion

Låg vaken till klockan var nånstans efter 4 inatt - Katastrof! Dessutom ringde chefen och ville ha upp mig på jobbet vid 07.00. Så det var bara att kliva upp, slänga på sig lite kläder och gilla läget.

Har varit en helt sanslöst rolig dag idag. Lirade lite innebandy i hallen på jobbet. Efter det var jag i köket och skulle hjälpa till med middagen (titta på med andra ord). Då kom helt plötsligt min chef (lång, gänglig, 65+, men med ett Go som heter Duga) och slängde upp mig på axeln och tog ett varv på avdelningen. Det har inte skrattats så mycket på jobbet på länge länge..

Kvällen har spenderats i studion med Stefan. Vi har kämpat på som bara den. Det var phett kul ikväll, vi fick massor gjort. Även där blev det X antal omtagningar för att jag gjorde bort mig totalt och började tokskratta mitt i alltihopa.

I helgen blir det jobb fre, lör, sön 10-21.

Obs! Missa inte heller att läsa min krönika (den som skrevs 02.53 och nämndes för några dagar sedan)
HÄR
Får dock tillägga att de har kapat en hel del, vilket enligt mig gjorde att den lite tappade själva poängen.

 Men ja, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback