No going back

Closed deal.

10 feb 2008 bär det av. Från Arlanda till Bangkok, från Bangkok vidare till Bali. Och sedan efter en tid tillbaka till Bangkok igen. Därifrån tar vi oss själva (jag, Sofia, Caroline och Dunja)  till Laos och Vietnam. Den 1 maj går flyget från Bangkok tillbaka till Sverige. Idag betalade vi resan, there's no going back now.
- Vi ska till Bali tjejer! 

"Asså seriöst.. om det spårade såhär jävla mycket under 2 dygn i Köpenhamn, hur kommer det bli under 3 månader i Asien?" - Citat av Dunja

Tråkigt nog hade dom höjt avgiften på avbeställningskyddet med närmare 400 kr, which kinda' sucked since I'm not exactly ritch right now.. Biljetten gick loss på 11869 kr om jag inte missminner mig. Så jag vågar inte ens tänka på hur kommande månad ska se ut eftersom jag bara får lön för 4 dagar + Ob från månaden innan nu den 28 sept. Det blir en kamp på liv och död.. för mig att genomleva - och för er att följa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback