Sjung för lycka, sjung för rädsla.

kl. 21.48

Idag har jag hunnit med följande: Gå en promenad in till stan (poäng till moi). Hjälpa mormor med sin nyinköpta (väldigt fräscha) sonyericsson mobil. Äta middag hos mormor och morfar. Dra en snabb shopping-runda på stan. (Handlade dock bara för kuponger jag fått från H&M + Kicks.) Därmed gjorde jag världens kap och köpte detta
 ansiktsvattnet från Loréal för ynka 24 kr! Vanligtvis kör jag endast med Cliniderms grejer från Apoteket, men när ekonomin inte tillåter får man "rätta munnen efter matsäcken." Tog sedan en promenad hem från stan (poäng till mig igen).

Under kvällen har jag följt Idol som bara den (och självklart hejat på Gathania), samt spelat lite gitarr. Då slog det mig! Jag har ju glömt berätta att jag anmälde mig till en kör häromdagen. Ons (den 26:e) ska jag dit på introduktion. Så om dom gillar mig, och jag dem så kommer jag att börja sjunga där. Det vore verkligen Helt Underbart att få komma igång med sången igen! Håll tummarna för mig nästa vecka! -"Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback