söndag (L)

Kaffe.. kaffe.. jag behöver kaffe! Måste bli till människa igen. somnade naturligtvis inte före 01.30 inatt heller, typiskt! Tur jag är ledig och får sova ut imorgon. Hade en riktigt trevlig hemmakväll hos Jonas igår, och det är väl tur att jag även kan avnjuta en hemmakväll eftersom det lär bli mest sådana i höst om jag ska spara ihop tillräckligt med pengar till resan i feb. (: Vi var på Videomix och hyrde film och handlade godis av Frida. Det blev Alpha Dog med allas vår Justin T i en utav rollerna, som jag varmt kan rekommendera en kall och blåsig höstkväll, helt klart sevärd!
 
Ikväll ska jag mysa ner mig i Soffan hemma med världens bästa Fredrik och hoppas på storvinst på Bingolotto! Nån mer som ska spela? .. kanske..?

Psst.. Väldigt vackra bilder du hade länkat i kommentarer i föregående inlägg Fredrik. Verkligen. Menneh.. jag ska inte till Kina (?).. :P

Kommentarer
Postat av: alex

Oj .. är inte du & Fredrik tillsammans längre? Tyckte ni verkade trivas så bra ihop :)

2007-09-16 @ 10:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback