Söndag, luspank.

Jobbade natt med P.H igår. Tur var väl det för jag behöver ju som känt pengarna. Ganska kul var det också! Fick dessutom en kvällvakt på fredag idag, toppen!

Är dock en aning bekymrad över mitt hår. Det bara hänger och är långt, ingen frisyr alls. Jag är verkligen i behov av en ny haircut. Men jag har verkligen inte råd. Så om du är hyffsad på att klippa, och känner dig manad att ta dig an mitt barr för en symbolisk summa pengar; Hör av dig omgående!

Imorgon ska jag in till stan. Har lovat Fredrik att hjälpa honom hitta en ny skinnjacka. Så om du ser mig, och jag blundar, så är det bara för att jag inte vill se alla fina saker som jag ändå inte har råd att köpa. Men.. jag kom faktiskt underfund med en sak ikväll. En sak som är lätt att glömma i denna " ekonomiska kamp på liv och död" som jag är inne i just nu. -"The best things in life are for free. Och ärligt talat.. Så är jag nog rätt så nöjd ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback