Therése - Never just and ordinary girl

Vaknade kl 02.53 inatt av att jag inte kunde sova. Då slog det mig plötsligt. - "Jag ska skriva en krönika!"

..Så det gjorde jag. Av resultatet att döma, kan man antingen tänka att "fan alltså, hon kan sin grej den där tjejen." Eller (vilket är mer troligt) så kan man nog lätt tänka att  "den där människan är inte riktigt frisk". Ingenting är dock ännu vetenskapligt bevisat. Vi får se om krönikan eventuellt publiceras någonstans här framöver.

Har firat lill-kusinen Alexander idag, som fyllde 6 år igår! Hipp hipp hurra! Vidare ringde S förut för att snacka mer musik. Så vi ska ta och träffas (så snart som möjligt hoppas jag!!) framöver, jag ska sjunga nånting. Vidare får han hissa eller dissa, och går det min väg så hoppas jag på ett fantastiskt teamwork i höst!

Sover hos mamma och pappa på Hemmanet ikväll. Det är imorgon det gäller! Ska såklart (Efter ett löfte till en viss M) se matchen Marie Hem - Svartvik här ute imorgon kl. 15. Bara det inte regnar!

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback