Tisdag eftermiddag på Hemmanet

Det brinner i min mun. inte bokstavligen. Men ja, min familj är fortfarande lika inne på att krydda maten till max. Ska dock inte klaga när jag kommer hit och äter gratismat (: Har nidag berättat för mamma och pappa att min resa är betald och klar. Dom tog det väldigt bra och tyckte att det var jättekul, måste erkänna att jag var lite rädd att det skulle bli en del konflikter.

Var och tränade på jobbet i förmiddags. Första passet sedan innan semestern, så det är väl strax över 3 veckor sedan. Riktigt skönt att komma igång igen efter en utdragen halsfluss!

Nu blir det lite poker, sedan myskväll med mamma framför tv:n.
Idol kl. 20, looking forward to it! Sedan säsongspremiär för Desperate Housewives kl. 21. Vilken härlig tisdagskväll!

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback