Tung förlust för Svartvik

Svartvik hemma mot Mariehem. En match som tycktes vara sannerligen emotionell. Slutresultatet 3-2 till Mariehem resulterade i avancemang från div 3 till div 2. Svartvik måste nu istället ta chansen i kvalet. Jag, pappa och Marie hejade så gott vi kunde, medans Alexander 6 år tog chansen att vara bollkalle mot gratis varmkorv och gratis klubba. Stundtals en för övrigt ganska spännande match!


På tisdag blir det en träff i studion med S. Hoppas för Guds skull att han gillar mig, för jag ser så himla mycket fram emot det här.

För övrig föll jag pladask för dom här underbara bootsen från Asos.com. Dessa skulle jag vilja knalla runt i i höst!

image66


Kommentarer
Postat av: Nora

Sv: Taack! Jo, jag funderar på saken, det var fler som frågade. Får se om jag syr någon till försäljning :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback