<3 Ica Kvissleby

Hej mina små kaksmulor!

Är ute i föräldrahemmet idag. Fick inte sova en blund efter nattjobbet eftersom min hund roade sig med att joddla "baby we were born to run"  på Singstar. Skitkul! Verkligen!

Skämt åsido. Hon fick frispel och hoppade och studsade på mig och skällde ljuva höga toner minst en gång i kvarten. Det lät lite som Baby we were born to run om man lyssnade riktigt noga. (Jävligt noga!)

I övrigt har jag inte mycket mer att tillägga just nu annat än att jag Älskar Ica i kvissleby. Det är det bästa Icat av alla Icas(?) i Hela världen. För dom har Ceasarsallad dom! Oj vad dom har Ceasarsallad! Äntligen ett Ica att räkna med.

Kommentarer
Postat av: Kim

Sv. VERKLIGEN! dom är typ mina vänner.. hrmm.. haha :D har ätit där alldeles för mycket. blir tack och lov onte lika ofta nu när jag inte jobbar i stan..

Postat av: Jenny O

Klart man kan lita på Njurunda ;)

2008-08-05 @ 01:52:11
URL: http://urpluggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback