Avundsjuuk jag är så avundsjuuuuuk

Är det nånting jag verkligen avundas min karl (och ett fåtal av mina vänner) så är det deras kock-kunskaper och matlagningsglädje. Jag hade visserligen också hemkunskap i högstadiet men för mig gick lektionerna mer ut på att provsmaka allas mat för att se vem som hade lyckats bäst. Samt att få ett prydligt MVG i betyg såklart.

Jag blev så bortskämd när James var här och lagade gourmetmat till mig varenda dag. Han lärde mig massor faktiskt. Ändå sitter jag här igen. Tillbaka i mackaronerochköttbullsträsket (med tillhörande hårbrödsbit!) Antar att jag äntligen hittat min gemensamma nämnare med landets alla ungkarlar...


Kommentarer
Postat av: nicco

jajjamen ;-) jag slutar kl 18, så efter det om det går bra?

Postat av: Patrix

Mackisar och köttbullar is the shit!

2008-08-07 @ 15:16:27
URL: http://patrixxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback