Bröllopsdagen

Idag är det alltså dags! Bröllopsklockorna klingar. 080808.
Alla svettas och är stressade. Bruden hinkar champange och undrar om det verkligen är rätt det här och kollar för säkerhets skull att toan mot baksidan har ett panoramafönster. Meanwhile drömmer brudgummen om att få skära bröllopstårtan med lasersvärd utklädd till Yoda.

Dagens Wedding Singer (alltså jag!) har bestämt sig för att köra på plan b) Svepa ett glas whiskey direkt innan spelningen och köra på den där härliga rock 'n' roll rösten vi alla kan få fram med lite hjälp från Mr.Jameson!

Skämt åsido.
Det kommer bli ett väldigt fint bröllop det här. Min kavaljer Frida är dagens paparazzifotograf så förvänta er många fina bilder i bloggen imorgon! Missa inte! Vigseln är kl 17 och brudparet räknar med fest lång in på småtimmarna. Så räkna inte med att höra mycket mer från mig idag.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vad kul :) Hoppas allt går bra, jag håller tummarna för dig :)

Du får visa bilder här på bloggen sen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback