Crazy little thing called love

Ska precis till att skriva upp lite jobb i min kalender samtidigt som jag glatt sjunger "Vad vore jaag utan min kaleeender" (text & musik av Therése Löfgren.) Då upptäcker jag att J har skrivit små söta meddelanden i den varje vecka fram tills att jag kommer till London :')

En stund senare öppnar jag ett av köksskåpen i jakt på en bra plastlåda att använda till morgondagens lunch (samt i förhoppning om att hitta en undangömd flaska rödvin som någon kanske råkat glömma). Och där står dem. Den satans tigern på framsidan väser "dom e grrrejt" och hånler mot mig. J's Frosties. Kärleksattaaaaaaaaack.

Varför jag älskar James.
Lista i fem delar.


1. För att han äter Frosties.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback