Therése och Nicola listar -> Därför tog det slut - egentligen.


"Det är inte du, det är jag." Alla har vi hört den. Få har gått på den..
De flesta har varit med om att ett förhållande tagit slut av förklaringen  att det helt enkelt inte fanns några känslor kvar. Jag är en sån som funderar mycket och en utav mina senaste funderingar har varit "Varför tar kärleken slut?".
Igår bänkade jag mig således på ett café i stan för att diskutera kring detta med min vän
Nicola. Amor Vincit Omnia i all ära - Här listar jag sakerna som faktiskt kan ta kål på vilken kärlek som helst. (Till min hjälp har jag, förutom Nicola, använt mig av några ur min närmaste bekantskapskrets som jag valt att hålla anonyma.)
 Läs nedanstående med glimten i ögat, men faktum kvarstår - Ingen rök utan eld...


5 skäl till att han inte får behålla drömtjejen


1. Han har Fergie som kvinnligt skönhetsideal och vill gärna att hans flickvän ska se ut därefter.

2. Vi vet att ni gör det. Ni vet att vi gör det. Ändå finns det vissa sanningar som mår bäst av att förbli hemligheter.
Peta i näsan, fisa, rensa öronen med tops eller lägga en majordump görs med fördel bakom lyckta dörrar. Tack!
(Detta gäller självklart omvända vägen också tjejer.)

3. Han är för på. Han sms:ar och ringer - Minst 5 ggr varje dag. Han kelar och håller om när vi sminkar oss och har för vana att oanmäld hoppa in i duschen när vi hoppas på att äntligen få 5 minuter för oss själva.

4. Han ringer sin mamma alternativt sin syster för att säga godnatt när han kvartar hos oss.

5. Han kan inte tillfredställa oss i sängen. Det här är ämnet vi tjejer inte gärna vidrör och förmodligen aldrig skulle erkänna, ändå händer det. (Tilläggas ska att man är två om göra tappra försök..)


Här börjar varningsklockorna ringa

Det är helt ok att: Du har ett par skor vi egentligen tycker är fula. Smaken är som baken liksom..
Det börjar vackla när: Vi inser att du faktiskt inte har och inte vill ha några andra skor för t.ex. finare tillfällen.
Det är helt kört när: Du äntligen kommer med nyheten om att du handlat nya pjucks - och vi inser att du köpt ett par Exakt likadana som de förra fast i en annan färg...

Det är helt ok att: Springa på gym ett par ggr i veckan & att bry sig om hur man ser ut.
Det börjar vackla när: Du lägger så mycket fokus på ditt utseende att du inte kan slappna av med en bärs.
Det är helt kört när: Du lusläser kalori-innehållet i menyn när vi går ut och käkar på vår 1-årsdag...

Kommentarer
Postat av: Fredrik Backlund

Haha, you hit me with your stick.



Jag kände igen mig i en hel del :D hahaha. Allt för många verkar det som även ^^

Postat av: kotten

hahahaha!!! det här ska jag visa för macke!!! alltså det där med skorna, fast med han är det inte skorna som är fula det är bara det att dom är svarta SOM ALLT ANNAT!! försökte mig på hopplös shopping idag när den enda tröjan vi kom överens om var en grå.... framsteg? I dont think so!

2008-08-11 @ 19:50:02
URL: http://hemligaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback