"Har gått för dagen - åter imorgon kl...."

Hej och hå!


Det där gick ju fint! Arbetsintervjun alltså. Fast inte kändes det direkt som en arbetsintervju. Snarare som en fika med en bekant man inte träffat på länge. Kul!

Med det avklarat åkte jag upp på jobbet för att överlämna två swartzvalds schhhhvarrtsvalls svatsvalsds (ja, ni hajjar!) - bakelser till min fina pappa som fyller år idag. Han hade inte ens tid att titta på min gåva innan han var tvungen att rusa igen. Och sådant har livet varit för familjen Löfgren - Hedqvist sedan vi blev särbo (jag <-> mamma & pappa) och pappa dessutom blev chef. Ett annat som har blivit är att alla på jobbet numera kallar mig för lillchefen (istället för Lill-lövet efter mamma). Ett rejält uppsving från min sida med andra ord. Det gillar vi (jag)! Jag och mamma brukar skämta om att den dagen vi blir chefer så kommer en stor skylt i Uv-ljus sitta på dörren med texten "Har gått för dagen - åter kl.. imorgon" VARJE DAG. Hela tiden. All day every day.

Nu blev det lite långt lillchefen (hehehe) Cheerz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback