Pics from Cambodja part 1


Delar ut kakor på ett barnhem i huvudstaden Phnom Penh.


Jag blev helt tokig och ville adoptera varenda unge i hela Kambodja.
Här är en söting som sålde bananer på The Floating Village.
"Oneh Dollaah oneh dollaah"


Dom här kidzen sålde ormar som vi turister kunde mata krokodiler med.


Mediterar på Angkor Wat. (Ett av de 7 underverken.)


"På okänd mark." Angkor Wat.


Den mäktigaste solnedgång jag någonsin sett skådades där och då. Av allt dammi luften blev det ett väldigt märkligt sken och solen bara föll rakt ned från himlen som en stod blodapelsin.


En munk som kom fram till mig och sa "pretty lady". Jag blev helt chockad för jag trodde inte munkar fick säga så. Han har syndat (helt i min smak!) och är nu därför min alldeles egna munk.


Man kan lätt tro att vi har flip-flops på. Jag kan avslöja att det har vi inte. Skitiga brudar med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback