Undersökning

Jag dribblar ofta med tankar om framtiden. "Vad är viktigast för mig här i livet? Vad vill jag ådstakomma? Vad ska jag plugga?" osv...  Som en kul grej bestämde jag mig därför för att göra en undersökning där jag lät 15 st av mina vänner svara på frågan om var de tror att jag är bosatt om 5 år.. Jag fick in en massa skitroliga svar och spekulationer. Klar humörhöjare! Spännande var dessutom att fler personer trodde att jag om 5 år befinner mig utomlands än på annan ort i Sverige!

Var tror Ni att jag befinner mig om 5 år?
Resultat:
Sundsvall: 2
Stockholm: 6
Annan stad i Sverige: 1
Utomlands: 2
(4 personer valde att inte svara!)

Flest personer tror alltså att jag befinner mig i huvudstaden om 5 år.
Framtiden får utvisa..

Mitt Stockholm. Kungsan juli 2008.

Kommentarer
Postat av: kotten

om fem år stockholm, om tio år två ungar i sundsvall ammandes på offentliga cafeer ;) and you will love it!! hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback