2 weeks notice

Idag ar det 2 veckor sedan jag lamnade sverige. helt sjukt vad tiden gar fort! Inser att jag inte berattat sa mycket for er om hur det ar har heller. Har pa Kuta ar solnedgangen precis exakt sa vacker som den ser ut pa vykorten, surfingen ar bra och 90% av alla turister ar svenskar. Ratt trist pa satt och vis men jag har traffat nagra skona killar fran Aussie och Californien ocksa.

Kutas uteliv slar riktigt bra. Vi hanger mycket i tatueringsbaren Lucky Brothers som ligger alldeles vid varat hotell och tatuerarna har tagit oss med ut en hel del. Ett favoritstalle har kommit att bli Espressobar, som har liveband varje kvall. Ibland gar jag och nan av nykopingsgrabbarna dit nar dom andra ar pa andra sidan gatan och clubbar pa Bounty. Bounty ar lite mer av en kottmarknad och inte sa mycket for mig.

Kuta beach ar tyvarr ratt sa smutsig och forstord av all turism. Inte i klass med Trawangans paradisstrander. Men anda helt klart godkand. Och varmen har ar helt sanslos. For att inte tala om luftfuktigheten. Det ar ju trots allt regnperiod har nu.

Igar var jag och tjejerna och sag en indonesisk teater. stor orkester ocksa,  riktigt haftigt! precis sa som man forestallt sig indonesien med massor av guld och vackra klader. med tillhorande oversattare som var kass pa engelska.

Vi funderar nu pa att flytta fram resan 2 veckor for att kunna stanna pa Bali lite langre. Isafall dyker jag inte upp i Sverige forens 15 maj istallet for 2 maj. Hor av mig nar vi bestamt oss.

C.Bradshaw living la dolce vita

Kommentarer
Postat av: Eleni

Kul med lite update. Ta hand om dig tjejen! :)

Postat av: Sara

Skönt att vara utomlands =)

2008-02-26 @ 21:03:21
URL: http://aras.webblogg.se
Postat av: Charlotte

Har du lust finns det en ny tävling hos mig, med hemligt pris - gissa och vinn!
Trevlig helg!

2008-02-29 @ 15:49:10
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback