C.Bradshaw vänder andra kinden till

Sista natten. Förstår ni? Jag gör inte det. Sista natten och sista arbetspasset på 3 månader. Det känns helt ologiskt. Det mesta känns i och för sig väldigt ologiskt just nu. Jag försöker tänka rationellt, men om du frågar mig om sanningen så tvekar jag. Passion. Hela mitt liv kretsar kring det. Always have - always will. "I'm just a dreamer dreamin my life away.." för att citera Ozzy. 

Men jag fortsätter le, dricka vatten och göra andra saker jag kan styra över. 
-" Right behind those perfect eyes there's someone who keeps secrets hidden well..


Jag har föresten inte varit hemma i Sundsvall såhär lång tid på 4 år. Också väldigt ologiskt.
Jag behöver verkligen komma härifrån ett tag. Den här stan kväver mig.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Svar: Det är Lykke Li :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback