Freezing

Fan! Kunde ingen ha varnat mig om hur kallt det var ute? Termometern är ju värdelös. Den säger inte att det blåser. Gick med raska steg in till stan för att kirra en förköpsbiljett åt Nicola till Petter på Stadshuset imorgon. Se vilken kompis jag är (;

Vidare kan jag berätta att jag definitiv inte har någon lust att gå och jobba inatt. Jag vill ut och svira! Mer än nånsin tror jag. Undrar vad jag missar ikväll?... Säker alldeles tragiskt mycket.. Gabbis ska i alla fall bjuda på hemmagjord glass på jobbet och jag råkar veta att den brukar vara farligt god. Med andra ord - I'll survive.

Bambooörhängen på. peka peka -> Jag ska nog ha dem varje dag. ..Har jag tur förvandlas jag till en Panda.
image400

Kommentarer
Postat av: tilda

Snygg tröja ! :D

Postat av: Miu Miu

Jo, det var iiiskallt idag. fin outfit dock ;)

2008-02-01 @ 22:14:41
URL: http://miumiu.blogg.se
Postat av: Melié

Good då ses vi säkert ;D ska ni till malin innan? :D

2008-02-02 @ 10:29:57
URL: http://MelieF.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback