Har fått en inneboende

Varför har jag aldrig skaffat det förut? En inneboende! Nicola har mer eller mindre bott här den senaste tiden. Och jag gillar det. Lite tråkigt att vi ska splittras nu i 3 månader. Men till sommaren blir det nya äventyr. Kanske kommer hon och hälsar på mig i Thailand också.

image412

Idag har 4 bra saker hänt:
1.
Hängde jag på jobbet nån timme i väntan på injektion. Och. Jag älskar verkligen mitt jobb, kanske främst tack vare dem som jobbar där. Någon kom och kramade om mig och gjorde mig både väldigt förvånad, glad och lite typ.. stolt? Ibland är en kram precis vad man behöver.

2.
Träffade F i stan idag. Lite konstigt att det är min tur att åka.. There's just always gonna be this something.

3.
Supertrevlig middag hos Nicolas mormor och morfar.

4.
Jag fick ett överraskande sms ikväll och blev glad. ..Jag som egentligen inte gillar överraskningar..

Kommentarer
Postat av: josefine

sms som är överraskande är alltid lika spännande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback