In da studio

Har precis kommit hem från studion. Blev ju såklart inspelning i alla fall. Skönt att jag och Stefan är 2 likasinnade med för dåligt tålamod. Det lilla vi hann spela in blev faktiskt bra också. Men det är ju piece of cake när man jobbar ihop med en sån som Stefan. Kanske slänger upp resultatet här på bloggen (helt omixat dock) om Stefan skickar över det i någorlunda vettig tid. (Och om han godkänner det..)

Nu är Nicola på väg hit och ska spendera natten. Det blir till att prata i munnen på varandra, äta massa onyttigheter och bara hänga. Jag uppskattar sällskapet big time. Ska dock jobba kl 7 imorgon, men man är bara ung en gång!

6 dagar kvar. Sedan lämnar jag landet och allting här bakom mig. Skål för det!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Spännande o höra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback