Kharma strikes again

Fyfan.
Jag visste att det var for bra for att vara sant. Kommer ni ihag paradison Trawangan pa Gili Islands som jag berattade att vi gjorde en avstickare till i 4 dagar? aven kallad Tra la la. Idag far vi hora att det kryllar av malaria dar och ingen av oss hade kakat malariatabletter.

Jag & Sofia har i alla fall mailat med Jolle nu, henes bror min kusin, som jobbar pa smittoskyddsinstitutet och han hade kollat upp en del med sina kollegor och trodde inte vi behovde oroa oss. Inkubationstiden ar 10-15 dagar sa det ar val bara att vanta och se. Hans tips var att vi skulle chilla med en margarita och jag tror det ar precis vad vi behover efter en sjukt orolig och jobbig dag i extremt hog luftfuktighet och varme.

Saknar la familia dar hemma i sanna har lagen, tur vi ar manga sa vi kan lugna varandra! C.Bradshaw with love.
 

Kommentarer
Postat av: Donald Duckshaw

CB vs Malaria
1-0, CB vs Bad Kharma 1-0
CB vs Margarita 0-1.
Keep up the good woork.
By the way about the swedish melodycontest,
they all looks like hummingbirds in a Walt Disney production, u dont miss anything.
all our lovings

Donald Duckshaw

2008-02-22 @ 13:53:28
Postat av: Charlotte

En drink är ju en trevlig rekommendation!
Nu är det ny tävling på min blogg, hoppas du vill vara med.
Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback