Krogkomissionen

Haha. Ha. Ha. Glömde berätta att Peter ringde och väckte mig imorse (Kl 13.25) med ett hurtigt (och maskulint skrämmande) "Hej det här var ifrån Krogkomissionen". Jag övervägde i en fjärdedels sekund att lägga på. Sedan slog det mig och jag sa trött "Hej Peter". Varpå han skrattade hysteriskt åt sitt roliga upptåg och frågade ut mig om kvällen. Han ville i alla fall att jag skulle jobba imorgon. Mina arbetskamrater är de bästa. Som Pippi sa "Om man är jävligt stark måste man faktiskt vara jävligt snäll också.. och rolig, capische?"
image407
..oh well.. hon kanske inte sa exakt precis så.. men erkänn att det hade varit lite roligare?

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg!

Postat av: Emelie

Haha det där var ganska roligt. Jag skulle blivit skitskraj. xP

2008-02-03 @ 15:52:14
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback