Resumé av One last night in Vegas

image415
Vi gick lite wild and crazy igår eftersom det var min sista kväll på hemmaplan på ett tag.


Det blev en väldigt dyr one last night in Vegas. Närmare bestämt så blev jag; en mobiltelefon inklusive alla nummer, 1000 kr samt en tågbiljett till Arlanda fattigare. Det sjuka är att det var helt klart värt det!
Det blev en syn för Gudarna och ett minne för mig att bära med mig på min långa färd genom sydostasien.
 
Kvällen inleddes hemma hos Lisa med henne & Nicola på Södermalm (Östermalm var visst fel av mig) med vindrickning och skratt åt gamla minnen. (Vi 3 har känt varandra sen 12års åldern.) Fortsatte på Stadshuset där jag blev påhoppad och kysst av en vikarie från jobbet innan jag ens hann reagera. (No strings attached, inga namn nämnda).

Hängde nån timme med den väldigt fulla men fortfarande lika charmiga Jocke innan vi tog en avslutningsdrink på Kök & Bar där jag inte varit sen i maj. Lisa bjöd mig på den finaste avskedsdrinken ever (tack gull!). Rockade dansgolvet som back in the days och det sista minnet jag har är att jag sitter på knä på trottoaren utanför Kök & Bar och Oleary's och sjunger och spelar gitarr.  (Fråga inte!)

Avskedsmiddag hos mamma och pappa här ikväll med släkten. Nu säger jag tack för mig Sverige, och hoppas att ni läsare hänger med mig på en oförglömlig resa sydostasien runt. Var rädda om er allihopa, vi ses i maj!

/ C.Bradshaw with love..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack =0)

Postat av: Niccis

Åh hejdå vännen! Du får ha det så jävla roligt! Haha imorgon ska jag skriva ett mail till dig om allt som hände i helgen ;-) haha. Nämde jag att jag träffade blondie i lördags ;-)!Ta hand om dig! PUSSSSSSSSSSSS

2008-02-10 @ 17:21:13
URL: http://niccis.tjejsajten.se
Postat av: josefine

galna kvällar är de allra bästa! hoppas resan blir fantastisk!

2008-02-10 @ 17:59:49
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: atena

haha va söt :)

2008-02-11 @ 21:13:40
URL: http://jiggy.blogg.se
Postat av: J.

Nä nu tror jag. Är du såhär upptagen av att resa så att du inte uppdaterar oss på 3 dagar!? ;P

2008-02-12 @ 22:10:47
Postat av: Marit

cool bild

2008-03-13 @ 13:08:58
URL: http://tiraM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback