Stormen före lugnet

Ledsen att det dröjt med skrivandet. Haft fullt upp hela dagen. Avskedsmiddag hos mormor och morfar med massor av god mat. Nu visade det sig dock att dom kommer på den "rätta" avskedsmiddagen ute på Hemmanetlördag också. Kul att alla är samlade för att ta farväl av mig. Jag kan faktiskt inte minnas att vi någonsin varit samlade allihopa. Det blev lite impuls-shopping också. En riktigt lyckad sådan. Bilder imorgon!

H&M, Carlings, Indiska, Topshop är några utav mina favorit-butiker. Därför följer här några Topshop-favoriter att spana in just nu!

image413

Kommentarer
Postat av: amanda

sorry babe! Jag har inte sagt/ringt till nån att jag skulle komma. Bara moa. det blev bestämt bara samma dag och jag skulle bara hänga hemma typ. Men jag ringde faktiskt dig i tisdags på dan, men din mob var av.
:/
men jag tänkte faktiskt inte på att du skulle åka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback