straight from Tra La La

hej mina alsklingar dar hemma!!!!
livet har ar obeskrivligt. det liknar ingenting jag nansin varit med om.
har redan haft min forsta naradodenupplevelse. pa en batfard pa vag till gillie islands dar vi ar nu. storm och fast ui en fallfardig liten liten bat mitt ute i havet. lite ballt sahar i efterhand, men vi var nog ratt skraja da...

sitter pa ett cafe pa Tra la la island, dar man erbjuds hasch och mushrooms efter maten istallet for avec? helt sjukt!

Snorklat idag i kristallklart vatten (salt som fan dock!)

vi ar 10 pers nu som reser tillsammans, 5 grabbar + jag och mina tjejor. Vi har parat ihops oss med varsin Valentine och ikvall gar vi ut & kakar och firar valentines day.

Bilder kommer nar vi e tillbaka pa Kuta. Saknar er men INTE sverige. Kommer kanske aldrig hem?

Yours sincerely, C.Bradshaw

Kommentarer
Postat av: Niccis

Glad alla hjärtans dag!! Åh hoppas du har det bra! :-D Skriver mail imorn ;-)

Postat av: Eleni

Låter underbart tjejen! Förstår att du inte längtar hem. Jag längtar dock efter att få åka ner till er! Hehe :) Vilken tur ni överlevde den hemska båtfärden. Hoppas ni hade en bra alla hjärtans dag! :) Pusskram!

2008-02-15 @ 11:06:37
URL: http://elenia.blogg.se
Postat av: moa

ååååå thessa du lever!!! har du mobilen?? jag saknar dej massa massa massa!!!! hur skall detta gå?? men det e bra att du har det super bra!!!
ses snart!! PUSS

2008-02-18 @ 11:47:53
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback