watch out!

Ska vi riva hela haket? - såklart! Det är ikväll det händer mannen! Har grym beslutsångest när det gäller klädsel dock. Hade tänkt ha min svarta lack-klänning från How Swede It Is, men det känns bara för uppdressat ikväll, i synnerhet när Petter spelar. Det enda jag vet är att jag ska ha mina nya bordeauxröda lackisar

Att slå runt med vänner från den gamla goda tiden och bli ordentligt på örat är precis vad jag behöver ikväll! Som Anouk skulle ha sagt  - "Let's just rock 'n' roll".

Bambooörhängena ska såklart också på!
image404

Kommentarer
Postat av: Anneli Lövgren

Halå vilka snygga örgängen. Dom måste jag få låna..

2008-02-02 @ 16:06:24
Postat av: Therése

Självklart mamma! du kan få dem när jag ledsnat (;

Postat av: moa

woooooow!! har du fått örhängena?? det var på tiden!!

2008-02-02 @ 17:46:38
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback