American beauty

image336
Rachel Bilson för GQ Magazine. Dessa två är mina favoritbilder.

Vaknade till liv kl 21. Har alltså sovit sedan senaste inlägget, eller snarare legat i dvala. Verkligen sovit jättetungt. Vaknade med ett gravt chokladsug. Men jag orkar verkligen inte klä på mig och gå till närmsta Statoilmack.

En utav fördelarna med att ha körkort utan att ha bil är att man går förbaskat mycket samt att man blir för lat för att gå och köpa godis. Idag hade jag dock uppskattat om jag hade en. Rachel, om du läser det här (vilket jag är helt säker på att du gör!), kan du väl vara bussig och svänga förbi med en påse karra?

Kommentarer
Postat av: Niccis

Svar: Ah! Det låter ju toppen! :-) Nja det kan jag inte berätta ännu, men jag kan säga såhär att jag inte kommer spendera min sommar i Sverige ;-)

Postat av: anna

åååh rachel är så snygg!! jag vill färga håret brunt när jag ser henne=)

2008-01-17 @ 00:51:10
URL: http://hemligaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback