Case of the x

Har nyss varit på sjukhuset för ännu en injektion. De trodde inte att den kunde ha påverkat min armbåge, men för säkerhets skull stack dom mig i andra armen. Så vi får väl se nu om jag blir sämre igen eller inte.

Idag ska jag träffa mitt ex. Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på för något och jag vill inte ringa och väcka honom ännu eftersom han jobbade på Sundsvall Music Awards igår. Nån som vet hur det gick föresten? Jag har inte hunnit läsa morgontidningen ännu..

I alla fall så har jag lite svårt att bestämma mig för vad jag ska ha på mig eftersom jag inte vet vad vi ska göra. Ni vet, man vill ju alltid vara någorlunda snygg när man ska träffa sitt ex (även om vi faktiskt har en bra relation). Varför är det så föresten? .. Eller är det bara jag?  

image339

Kommentarer
Postat av: Fredrik Backlund

Du vill ju vara snygg så att jag ska se vad jag har missat ;P

2008-01-17 @ 11:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback