C.Bradshaw tipsar om

Bus! Bus gottfolk - är bara en utav Guds underbara gåvor till kvinnan. Däribland finns också skor, klänningar och väskor. Jag kom såklart hem med en ny väska samt en bus idag (klarar inte ens av att gå igenom stan utan att komma hem med något nytt..). Kör stenhårt på L'oreals Sublime Bronze, solklar favorit. Lätt att applicera och ger fin lyster efter bara någon timme. Kostar runt 150 kr = Prisvärd!



Väskan, som numera hänger i takfläkten ^^ kommer från H&M och kostar ynka 98 kr. svårt att få en uppfattning  av väskans storlek på bilden. Men den är rätt liten, med långt axelband. Den får ersätta min älskling från Topshop som jag råkade paja på väg till krogen när jag fastnade i Malins grind (återigen, fråga inte!)..


Kommentarer
Postat av: Jennie

svar: jag åker v. 6 o kommer hem v.7 så jag e "bara" borta en vecka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback