C.Bradshaw tipsar om..

image340
En verktygslåda är något som måste finnas i varje hushåll. Alldeles för få ensamstående tjejer äger en! Även om du har en händig killkompis som du har för vana att ringa så fort det är nått (inget ont i det!) så är det en fördel om du har egna verktyg på plats. Något som i många fall imponerar om inte annat! Dessutom så kan du ju aldrig prova göra något själv om du inte har några verktyg. Denna verktygslåda fick jag av min syster i födelsedagspresent eller julklapp för något år sedan och är så snygg att jag till och med har den framme!

Kommentarer
Postat av: Wiqan

Shit vad läcker! .) en sadan maste man ju skaffa när man blir ensamboende .P

2008-01-17 @ 20:48:30
Postat av: Eleni

Jag har också en röd verktygslåda ;) Bra att ha många ggr :)

Postat av: Camilla

Grymt snygg!! :)

2008-01-18 @ 09:34:18
URL: http://camillini.blogg.se/
Postat av: Emma

Waaah!!! Gud va fiin!! Var kommer den från?!?!?

2008-07-23 @ 19:35:02
URL: http://makeitwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback