Disappointments - a part of life?

image338

Besvikelser sägs vara en del av livet. Why is that? Jag tror öppet och ärligt att jag skulle vara rätt nöjd om jag slapp dem.

Kvällens besvikelser:
1. Inget godis
2. Ni vet när man förväntar sig att nån ska ringa (även om dom kanske inte sagt det rakt ut) och sen gör dom inte det.
3. Inget Beyond the Break. (En serie jag var helt galen i som sändes i 2 säsonger)
4. Ont i armbågsleden
5. Rootless restless.
6. 3 veckor kvar till Bali känns så nära... men ändå så långt borta!

Kommentarer
Postat av: Danni

3 veckor kvar till Bali lät dock inte som en besvikelse. Tvärton ;D

Postat av: Misha

Haha, den där bilden skulle ju så kunna va en stereotypiskt parodi på stränderna här i Australien :) Aldrig hört nåt om serien dock, är den sevärd, mer än bara hunkiga grabbar?

2008-01-17 @ 08:48:18
URL: http://endlessnessego.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback