En fantastisk show!

Hemma & kvällsfikar efter en kväll med gänget. Jag, Fredrik, Moa, Marro & Rickard gjorde ikväll ett besök på Es-showen på Hedbergska. Riktigt imponerad! Det bjöds på alltifrån Elvis & Johnny Cash till Backstreet boys-medley.
Sjukt mycket cred ger jag också mina söta vänner Anton, Kalle & Emanuel som var grymt roliga konferencierer.

Trevligt att träffa på andra gamla Es-elever samt alla underbara lärare som saknas otroligt mycket också.
Nej. nu - säng & bokläsning.
 

Psst. Ber om ursäkt för lite bloggning under dagen. Jag var helt enkelt för upptagen med att uppleva den.

image365

Kommentarer
Postat av: Its Britney bitch!!

Haru fått dina bamboo örhängen än då??=)

2008-01-24 @ 23:19:15
Postat av: Therése

Nej jag har ju teagiskt nog inte fått det! Men enligt uppgift ska de ligga i brevlådan senast idag. så vi får väl se när jag kommer hem från jobbet (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback