everything is allright on a saturday night

Blev väckt av ett frenetiskt ringande på dörren imorse.  När jag väl öppnade står en hel familj där och ger mig en folder som heter "Vill du veta mer om Bibeln?". Jättearg blev jag. Man kan väl inte stå och ringa på folks dörrar kl 10 en lördagsmorgon och försöka sälja sin religion? Man tjänar då inga popularitetspoäng hos mig då..

Har fullt upp idag! Ska hämta lite grejer och köra ut till mamma och pappa, träffa Moa i stan och gå på jakt efter ett passande linne till ikväll. Jag vet precis hur jag vill att det ska se ut! ..vilket inte direkt brukar vara en bra grej..
Vidare ska vi inhandla allt inför middagen ikväll. Trots ett bakslag i förkylningen är jag oh så taggad inför kvällen!

Ha en fin lördag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Niccis

Klart jag kommer till dig! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback