Exlusiv intervju med C.Bradshaw av C.Bradshaw

Hur firade du nyårsafton igår?
Med middag och kalas hemma hos mig. Väntar redan på första varningen på lägenheten.

Hur hade du velat  fira nyår?
I en lyxyatch med min charmiga, råsnygga och stenrika fästman. Han är Italienare.

Har du några Nyårstraditioner?
Citerar Elita Löfblad: Nej.. eller.. jo föresten.. jag blir alltid dyngrak, räknas det?

Nyårslöften?
Japp. Inte snusa. Inte svära. Inte dricka. Inte ligga.

När bröt du senast ett nyårslöfte?
Se svaren ovan.

Mest misslyckade nyårsfirande hittills?
Jag måste nog säga alla. Till exempel det när jag vaknar upp brevid mitt X i hans familjs hus och blir tvungen att fira hans pappas födelsedag på nyårsdagen. Med Hela släkten. Eftersom jag är mesig som fan och inte kan säga ifrån blev jag kvar 2 dygn eftersom hans föräldrar tyckte att det var roligt att ha mig tillbaka.

Varför kommer 2008 att bli best year ever?
För att jag drar till Asien i 3 månader med las chicas för att bryta alla mina nyårslöften. Och inte kommer hem förens det är sommar i Sverige igen.

Mamma. Om du läser det här. Ta allt med en nypa salt. Ps. Gud förlåter!


Kommentarer
Postat av: Josefine

:-)
Hoppas du hade ett roligt nyår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback