get carried away

image386Gissar att de flesta liksom jag längtar som sjutton tills Sex and the City -The movie släpps i maj i år. Lagom tills jag kommer hem från Asien. Åtminstone något att se fram emot!

Hittade föresten these gorgeous pair of jeans på Åhléns idag. Ett par himmelsblå stuprör. Måste dock provas! Hittade dessutom en väldigt fin ljuslila oversized tunnstickad tröja med pingvinärm från H&M som jag funderar på att köpa.

Jag har nog rätt grava shoppingproblem. Men det gör mig lycklig. ..om så bara för stunden!


ps. jobbar tydligen natt med x på ons. framgång eller nedgång? det återstår att se...

Kommentarer
Postat av: eni

Svar: tack så jättemycket :)

btw längtar också till sex and the city filmen, måste nog vara den bästa serien som gjorts!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback