Hälsohelg!

Rev av första träningspasset på evigheter igår (eftersom ja varit sjuk nästan hela hösten). Promenad till och från jobbet hela helgen. Dessutom passade jag på att ta en 40 minuters powerwalk på lunchen idag för att inhandla kiwi, clementiner och naturell lättyoghurt! Lägg till en ordentlig natts sömn fre-lör. Vad har hänt med mig? Har Therése hälsofreaket vaknat till liv? Jag mår helt enkelt väldigt bra idag och planerar att fortsätta göra det.

Solen skiner och liver är härligt härligt! Har fått tips av Tore här på jobbet om att skaffa en "Moneyminder" till resan. Ett bälte som fästs under kläderna med fack för kontanter. I bältet finns en stålvajer vilket gör det omöjligt att klippa av. 120 kr på Naturkompaniet för den som liksom jag, ska ut och resa snart.
image371

Kommentarer
Postat av: Anonym

så bra :D

Postat av: Angie

Gud så duktig du är! Få igång mig också please! :(

2008-01-26 @ 15:40:19
URL: http://angelice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback