Härlig dag!

Det blev en riktig powerwalk in till stan och mormor och morfar förut eftersom jag, i vanlig ordning, var sen! But hey, fint folk kommer alltid för sent.. right? Första gången sen i sept. som det känns som att jag faktiskt är frisk & kry så det var skönt att komma ut och röra på sig lite. Det blev en riktigt mysig middag med tända ljus och lite snack om resan. Följt av att jag gav morfar ännu en lektion i mobiltelefoni. (min mormor har en sonyericsson walkman-telefon som hon faktiskt behärskar.. helt sjukt ballt!)

Känner mig on top of the world idag. Och jag tror verkligen det märks! Var jag än har gått idag så har folk lagt märke till mig, tittat mer än vanligt och bjudit på ovanligt många leenden. Det är ju det bland det bästa som finns att få ett leende från någon du inte känner! Fab!

Har för övrigt fått en del frågor av er läsare om jag är i Asien nu. Så är det inte. Den 10e februari lyfter planet från Arlanda. Vi mellanlandar i Bangkok men drar sedan vidare till Bali som är första anhalt i 3 veckor. Därefter besöker vi Thailand, Laos, Kambodja & Vietnam också. Är tillbaka i Sverige runt 2 maj.

image329
webcambild från - 04.

Kommentarer
Postat av: Wiq

usch, jag ar sa ackligt avundsjuk pa dig som far vara borta hela den hemska vintern!! / viktoria

Postat av: T

Skönt att läsa att du också går omkring och ler. Visst funkar det? Det syns väldigt tydligt när man mår bra. Le och du får ett leende tillbaka. Promise!

2008-01-15 @ 00:30:23
URL: http://thomashansen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback