Inget jobb inatt!

image332
Jag är nog faktiskt lättad över det. Att jag inte behövde jobba inatt. Fick ett dagpass (7-17) imorgon istället. Känns som om jag inte minns sist jag jobbade ett vanligt dagpass. Vanligtvis blir det nätter eller kvällar (10-21!)

Så. Nu har jag förhoppningsvis lite mys med Enchanted och Breakfast at Tiffany's att se fram emot ikväll! Nu ska jag kirra dagens make-up och försöka hitta några plagg som klär mitt humör innan jag drar på mig hörlurarna och börjar knalla in till stan!

Ha en bra dag allihopa! / C.Bradshaw running to stand still.

Kommentarer
Postat av: Mercedes

Tack så hemskt mycket för kommentaren! Det är så jag försöker resonera också, men det verkar bara såna som vi (såna som faktiskt VET!) förstå. Hoppas din syster är okej nu,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback