Mötte min själsfrände idag!

På min sedvanliga promenad in till stan mötte jag min själsfrände. Alldeles vid vackra Åkroken vid Mittuniversitetet struttade en äldre herre omkring med hörlurar i öronen (dock inte lika feta som mina skullcandy) och som utan att han visste det var ytterst iakttagen av moi! Han trallade och gjorde små danssteg när han korsade gatan. Jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt när han upptäckte mig. För det där händer mig Jämt! Jag hoppas han inte skämdes alltför mycket, för jag blev riktigt glad över att ha mött min själsfrände. Mer dans åt folket!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Svar: Den är i pocketversion. Men eftersom jag fick den när jag fyllde år så vet jag inte vart du kan få tag i den. Sorry. Åhh, hoppas du får en roligt resa :)

Postat av: Charlotte

Vad underbart - fler äldre herrar borde dansa och sjunga ute på stan!

2008-01-16 @ 16:59:12
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback