Repris: Do's and don'ts

Hela mitt liv har människor sagt till mig: Gör inte det och inte det och inte det. Snart 20 år fyllda är det fortfarande så. Allra helst nu inför resan, även om det definitivt inte alls bara gäller den. Det kan handla om allt ifrån varningar om den jag träffar till att jag företar mig för mycket, att jag ger mig in på saker som de inte tror jag klarar av eller att inte försöka fullfölja mina drömmar för att de är osäkra kort. Yet I know that their goal is to keep me from falling. Musiken har alltid varit min fristad. Sången och gitarren. Något som ingen kan ta ifrån mig.

Den här låten får mig att vilja dansa runt i mörkret precis var som helst, när som helst.
..Den får mig att känna mig fri..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback