Sharing memories

Sitter och tänker tillbaka på en massa gamla härliga, tragiska, spännande, pinsamma och kärleksfulla minnen. Från barndomstiden på skolgården på Södermalm och framgångarna / besvikelserna på simtävlingar runt om i Sverige (Usm-vinsten -03 som följdes av skadorna och missade Sm-kval..), till sena sommarnätter med främlingar som spenderats skrattandes i nån park nånstans i Stockholm. Mina minnen. Jag älskar tanken på att vara på väg. Det behöver inte egentligen vara nån speciell stans. Bara nånstans. Någon sa en gång att "Det är inte målet som är det viktiga, det är resan dit." Han hade helt rätt.


Nu lånar jag er mina minnen med
den här låten, som funnits med alltid och jämt, medans jag hoppar in i en varm dusch!

Kommentarer
Postat av: Maya

mm ja med, så läckert

Postat av: Viktoria

Hehe åh vad kul att du gillade den :D

2008-01-14 @ 21:46:43
URL: http://BeCoolSodaPop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback