shellbreak

Hon är inte nått man får, hon är nån man ska förtjäna.
Du höll aldrig henne högt, du låg aldrig nere på knäna.

Löftet hon gav var aldrig att vara i ditt våld, att stå under din kontroll
löftet hon gav rörde nått annat..
men jag antar att det inte längre spelar någon roll
för hon kommer aldrig mera hit. Jag ska försvara henne om jag kan.

Du sa att hon var så svår, rent omöjlig att förstå.
Det kan nog tänkas du har rätt, mellan er två var det så..

Löftet hon gav var aldrig att följa dina nycker, att ingå i ditt spel.
Löftet hon gav rörde nått annat..
så nu kan hon inte klandras, hon gör inte något fel.
Men hon kommer aldrig mera hit. Jag ska försvara henne om jag kan.
För hon förtjänar hela himlen. Och en mycket bättre man.

Men nu vill du åberopa brott. Och nu säger du i raseri,
att den förräderskan har gått.
Jag säger hon har gjort sig fri.

Hon har gjort sig fri.


 

/ Utdrag ur Lisa Ekdahls - Hon förtjänar hela himlen.

Kommentarer
Postat av: senapsgul

åh. vad vackert! friheten är kittlande.

Postat av: Kim

svar: jamen fyfan alltså. var är min karaktär? :P som om jag inte är nog straffad är jag nu sjukast i hela den här världen..

BLÄ!

2008-01-28 @ 12:42:58
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback