Shopping + gossip

30 jan 2008 - Fortfarande Sundsvall.

C.bradshaw hates you all..

Vaknade med en svag baksmälla av att Nicola var på tråden. Hon föste upp mig ur sängen och nu är alltså planen för dagen: shopping + gossip på något av stadens caféer. Måste bara snygga till mig lite först. Ingen lätt uppgift i dagsläget.

Inatt ska det pratas. Men vad finns det att säga?.. det kommer förmodligen bara sluta med att jag beter mig som en bitch (se bild nedan) för att jag inte vet något annat sätt. Oh well - come what may.

Är i desperat behov av kaffe och snus. Måste göra nått åt saken. Later!

image394

Kommentarer
Postat av: Niccis

Haha jasså! Vi får prata med om det när vi träffas, jag börjar bli klar jag. är du det?

Postat av: Angelicas Closet

Jag dricker en supergod latte just nu.
=)

2008-01-31 @ 09:56:43
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback