Söndag, sabbat = dag för vila!

Söndagar är min absoluta favoritdag i veckan. Det är den dagen då man kan välja att göra absolut ingenting utan att få dåligt samvete. En dag då jag brukar passa på att se en bra film med en kopp hett thé, fixa naglar och bara vara hemma och mysa. Eller kanske åka in till stan för en lång kvällsfika med någon utav tjejerna.

Idag blir det däremot jobb.. igen (natt). De ringde nyss och ja, jag erkänner, jag är alldeles för förtjust i att tjäna pengar för att nånsin tacka nej till jobb. Nu ska jag äta en utav de absolut barnsligaste (men fortfarande hur gott som helst!!) middagarna en tjej kan äta; Strips och korv. Yummie!

Kommentarer
Postat av: Olessia

Det är inte barnslig mat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback