step in line please

Vilken ruskigt bra kväll jag hade igår! Verkligen bästa på länge. Stort tack till Nicola & Bruce som var med och förgyllde kvällen! Har hört fler som var på Stadshuset igår som instämt. Stämningen var på topp och jag träffade en massa nya roliga människor. Gamla kändisar också förstås. Blev överrumplad av A bland annat. He's just the sweetest thing..  Det var kul att få träffa honom lite innan han drar till Umeå och börjar plugga på PHS nu till veckan.

I alla fall så blev det dessutom en ganska sen kväll igår. Vaknade med andra ord inte förens kl 14. Därför måste jag nu dricka mitt thé, röja lite från gårdagens mexicanska afton (lätt betyg T T T T T!)  och sedan bege mig ut till Hemmanet för söndagsmiddag hos mamma och pappa. Därefter = nattarbete. Doh!

bjuder på en paparazzibild från i veckan!
image345


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har startat en ny blogg där vi kommer driva med modet, läs den gärna och rekommendera den till dina vänner!

Postat av: malin

vilken fin frisyr du har!

2008-01-21 @ 12:00:48
URL: http://artofmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback