Fullspäckad dag

Var i stan och köpte mina efterlängtade chinos idag. (bild kommer imorgon). Ikväll har jag, James, mamma och pappa varit och ätit indiskt. Trerätters på Tandoori House. Jag hade kunnat äta ihjäl mig - älskar indiskt! Deras nya takterass var väl inte det jag hoppats på, men maten är kickass och dom har jättebra service vilket ger restaurangbesöket överlag högt betyg.


Nu har vi hyrt 3 filmer av Frida på videomix och bänkat oss framför tv:n med Ben & Jerrys. (såklart!) Domino är på just nu. Det ser lovande ut..


- the happy couple.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar: haha ja jag med :P

Söt bild!

Postat av: Natalie

Vad fina ni är! Vi måste ses snart gumman, allt för länge sen nu. Hoppas ni har det bra :)

2008-07-20 @ 22:48:24
URL: http://lindwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback