Krig

Jag & J har precis haft krig här hemma.

..Jag står i köket och samtalar i all vänlighet med min man, när denne plötsligt tar osthyveln och stoppar i smörpaketet. Han bara står där och smörar med OSTHYVELN och ler lite lurigt. Varpå jag drar en djup suck och plockar fram en "butterknife" ifrån lådan, räcker över den men får ett "nej tack". VADÅ NEJ TACK? man smörar väl förih*lvette inte mackan med en osthyvel?

Att han sedan plockar upp osthyveln igen (direkt från smörpaketet!) och börjar hyvla ost i godan ro med förklaringen "whaat? It was allready lying there" gör mig bara klar på en sak. Jag kommer aldrig. aldrig. att förstå mig på karlar.




/ C.Bradshaw - femme fatale.

Kommentarer
Postat av: niccis

HAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAH!

Postat av: moa

hahahahaaha!!! vilken underbar man ´du har!!!!! hahahaha!!!

2008-07-23 @ 22:21:21
Postat av: Frida

ja men om den was already lying there så vadå..? :P

2008-07-25 @ 08:13:46
URL: http://fsendelbach.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback