Lovely Sunday

Ni som följt mig en längre tid vet redan att jag älskar söndagar. Utan tvekan veckans bästa dag. Jag & james ska upp till Sidsjön för söndagslunch på Växthuscaféet med Moa & Marro samt eventuellt Frida & Mats & Eleni & Patrik. Triss i par. Ni som bor / befinner er i Sundsvallsområdet bör definitivt försöka ta er dit. Ett annorlunda café (de odlar egna vindruvor som omger borden där ni sitter) med storslagen utsikt, trevlig personal, bra priser och äkta vindruvor. Vad mer kan kan önska sig?

Vidare ska jag försöka få tag i ett gäng gipsskruvar så att jag kan sätta upp min nya helfigursspegel nån gång!

Hur spenderar ni er söndag?

Kommentarer
Postat av: niccis

men du, det finns inga beiga :-S Det finns svarta, marinblåa,hallonröda(typ) och vita, någon av dom aknske? oc vilken strl? :-)

Postat av: du

shit äkta vindruvor! inte illa! :P

2008-07-19 @ 17:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback