please don't put your life in the hands of a rock 'n' roll band

När jag vaknade imorse ville jag dö. Varför är inte jag som Blondinbella som bara dricker 2 glas vin när hon går ut? Tur i alla fall att jag har en karl som är fin och lagade världens bästa hangoverkiller-frukost. ägg & bacon. Det blir inte mer engelskt än så. Oasis spelas dessutom på hög volym väldigt ofta här hemma numera.

Oh well. Nu ska jag och min jättebrittiska pojkvän in till stan en sväng innan vi åker upp till Eleni & Patrik. Och dricker vin igen. Ja. Jag vet. Säg ingenting. Vi ses väl i något av öltälten på gatufesten ikväll. Det är jag som står längst fram i kön i baren. Hela tiden.


(jag saknar köpenhamn särskilt när jag ser denna bilden.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback